وانت ساری و شهرستان ، خدمات وانت ساری

اولین و تنها سامانه حمل و نقل وانت اینترنتی شهرستان ساری (مازندران)

  • کارگر باربری ساری

قوانین وانت و حمل بار

قوانین حمل و نقل بار – وانت بار ساری

حمل بار متناسب با ظرفیت وانت

با رعایت استانداردها و قوانین پلیس راهور از بروز حوادث ناگوار میتوان جلوگیری کرد. از این رو حمل بار بیشتر از ظرفیت وسیله نقلیه در وانت بار ساری تخلف به حساب می‌آید، حتی اگر مشتری و راننده بر سر آن با هم توافق داشته باشند. یا بر سر قیمت با هم توافق هم داشته باشند.

وزن بار برای وانت‌ها بر اساس وزن درج شده روی کارت وانت تعیین می‌شود؛ به طور مثال این وزن برای وانت‌های سبک همچون وانت پراید یا پیکان، بین ٢٠٠ تا ٥٠٠ کیلوگرم است. برای وانت‌های سنگین، وزن بار تا ۲۰۰۰ کیلوگرم تعیین شده است.

ابعاد بار هم به تفکیک وسیله نقلیه، بر اساس جدول زیر تعیین می‌شود:

وسیله نقلیه تناژ (کیلوگرم) طول (متر) عرض (متر) ارتفاع (متر)
وانت پراید        ۴۸۰ 1.5 1.37 2.4
وانت پیکان ۷۰۰ 1.8 1.4 2.4
وانت مزدا ۱۰۰۰ 1.7 1.4 2.6
وانت نیسان ۲۰۰۰ 1.9 1.5 1.5

مطابقت داشتن اطلاعات وسیله نقلیه را حتماً بررسی کنید.

متقاضیان محترم ، حتماْ از پلاک جلو و عقب با دوربین موبایل عکس بگیرید و حتماْ از راننده کارت ملی یا گواهینامه را بخواهید و از آن عکس بگیرید. چون بار شما با ارزش است و به هیچ کس اعتماد نکنید.

مشخصات فنی بارگیری وانت بار پیکان

چرا استفاده از وانت بار گزینه مناسبی میباشد ؟  

در واقع حمل و نقل به وسیله وانت بار هزینه کمتری برای افراد دارد و می توان برای موارد مختلف مانند اسباب کشی از آن استفاده کرد. از طرف دیگر وانت ها گزینه مناسبی برای جابجایی درون شهری و بین شهری محسوب می شوند زیرا سبک هستند و خطری برای ماشین های سواری ندارند. آن ها می توانند به راحتی درون شهر تردد کنند و سرعت مجاز را رعایت کنند.

هزینه حمل بار با وانت چقدر است ؟

برای هزینه حمل بار نمی توان هزینه و مبلغ دقیق در مکالمه با متقاضی پشت تلفن بیان کرد ، زیرا موارد مختلفی در تعیین هزینه دخیل است.

مسافت و جاده آسفالت یا غیرآسفالت 

وانت ها علاوه بر جابجایی درون شهری قابلیت تردد برون شهری را نیز دارند و می توانند بار را به شهرهای مختلف برسانند. قطعا جابجایی درون شهری از هزینه کمتری برخوردار است و هر چقدر که مسافت بیشتر شود مشتری باید مبلغ بالاتری برای آن در نظر بگیرد.

وزن و ابعاد بار  وانت بار ساری

وزن و ابعاد بار از دیگر عوامل تعیین کننده در هزینه حمل بار است. سقف مجاز برای وانت بار پیکان ۷۰۰ کیلوگرم میباشد.تضمین ایمنی بار شما با ماست. مرسوله شما به همان صورتی که در مبدا تحویل گرفت شده است با حفظ خصوصیات و به سلامت در مقصد تحویل داده خواهد شد.امکان مطلع شدن از مسیر حرکت به صورت آنلاین توسط برنامه Google Maps روی گوشی شخصی شما نیز وجود دارد.

میزان استفاده از خدمات و پورسانت

اگر قرار باشد وانت بار را از شرکت های اینترنتی و حضوری حمل و نقل تهیه کنید باید مورد مهمی تحت عنوان ” میزان استفاده از خدمات باربری و پورسانت را مد نظر قرار دهید. بعضی اپلیکیشن های باربری نیز به جهت معرفی مشتریان به رانندگان وانت از آنها پورسانت و پول دریافت میکنند (البته هیچ دخالتی هم ندارند و فقط هزینه مشتری را بالا میبرند).

 

 شما با من Driver مستقیم در ارتباط هستید  ۰۹۱۱۸۹۹۴۹۵۴ 

با همین شماره همراه در پیامرسان واتساپ هم میتوانید در ☝️ارتباط باشید

وانت ایتا سارینام کاربری من در پیامرسان ایرانی ایــتـــا  vanet62@

 

لوگو وانت بار ساری